2017. május 2., kedd

Fit túrós tekercs



Hozzávalók:
 
1. tésztához:
- 5 tojás
- 1ek édesítő (én xilitet daráltam le)
- 3ek natúr kakaópor

2. töltelékhez:
- 500g túró
- 3púpos ek natúr joghurt (100g)
- édesítő ízlés szerint (4ek darált xilitet használtam)
- 2 marék meggy vagy más bogyós gyümölcs


Elkészítés:

1. tészta:

- a tojásokat szétválasztjuk, a fehérjét kemény habbá verjük. A sárgáját az édesítővel és a kakaóporral habosra keverjük, majd lassan adagolva hozzákeverjük a fehérje habot. 

Sütőpapírral bélelt nagyobb méretű tepsibe öntjük és elegyengetjük. 10percig 200fokon megsütjük. Sütést követően megvárjuk míg langyosra hűl.

TIPP: mikor a langyos tésztáról már lehúzható a sütőpapír, feltekerjük még töltelék nélkül, hogy utána véletlenül se törjön meg a tésztánk. Én megfordítottam a tésztát, hogy a szebbik fele (vagyis a teteje) kerüljön kívülre. :)

2. Krém:

- a túrót a natúr joghurttal és az édesítővel villa segítségével összetörjük.

Ezután a töltelékkel megkenjük a tésztát, rászórjuk a gyümölcsöt, majd óvatosan feltekerjük. Becsavarjuk alufóliába és hűtőben dermesztjük 1-2 órát. 
Tápanyagtartalom
 (14 szelet esetén)
Szénhidrát
2g/szelet
Fehérje
5,9g/szelet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése