2018. február 23., péntek

Cukkinis-paradicsomos tészta



Hozzávalók:
 
- 2 cukkini

- 3 paradicsom/konzerv paradicsom (figyelj a cukortartalomra! Lehetőleg hozzáadott cukortól mentes legyen.)
- 1 fej vöröshagyma
- 3-4 gerezd fokhagyma
- fűszerek ízlés szerint
- 250g szénhidrátcsökkentett tészta
- reszelt sajt


Elkészítés:

   1.    A cukkinit megmostam, végéig levágtam, hosszában félbe vágtam és hámozóval felcsíkoztam.

    2.   A paradicsomot feldaraboltam.

   3.   A vöröshagymát és a fokhagymát megpucoltam, felkockáztam, majd kis zsiradékon megpirítottam.

  4.   Ezután hozzáadtam a cukkinit és a paradicsomot, ízlés szerint fűszereztem sóval, majorannával, bazsalikommal, oregánóval.

   5.   Kis lángon addig rotyogtattam, míg a zöldségek által eresztett levet el nem forrta.

   6.   Sós vízben kifőztem a tésztát, amit csepegtetés után pici olíva olajjal meglocsoltam, hogy ne tapadjon össze.

   7.   Tálaláskor kis reszelt sajttal megszórható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése